22.3.08

WIJVENWEEK: SHOPPEUHN

Nu het weer vakantie-tijd is, wil dat ook zeggen shoppen-tijd. Iedere vakantie gaan mama en ik wel eens een dagje weg om te shoppen. Gent, Antwerpen of Roeselare zijn altijd wel de favorieten. Al moet ik zeggen dat ik Gent nu toch wel al gezien heb, Roeselare heeft daarentegen niet altijd wat ik wil en Antwerpen, daar is het vaak veel te druk.

Meestal weet ik op voorhand precies wat ik wil. Wanneer ik het dan niet vind is de teleurstelling enorm. Wanneer ik het wel vind dan heb ik er genoeg van en ben ik het shoppen beu. Ik winkel graag maar niet te lang. Ik kan ook geen uren in eenzelfde winkel blijven en zeker niet wanneer alles niet proper in hoopjes ligt.

Dusja shoppen mss iets typisch van vrouwen, maar dan toch liever zonder mij.

4 opmerkingen:

Didier zei

Inderdaad, winkelen kan enorm saai zijn. Daarom speed-shop ik. Winkelen in minder dan 10 minuten. Zoveel mogelijk meenemen wat je zou willen en op naar de volgende. Zo wordt winkelen leuk en ben je meestal klaar voor de ouden van dagen je dag komen verpesten.

p.s. meestal alles wat op een 'hoop' ligt is niet proper. Maar wat is het nut van het proper leggen. Jullie vrouwen snuffelen in de grabbelpakken gelijk nen wild zwijn in de grond op zoek naar truffels.

p.s.s. Don't shoot the messenger for the message :)

Charlien zei

tgohja, shoppen... ik heb er een haat - liefde verhouding mee.
Als ik veel dingen vind die me passen en niet al te veel teleurstellingen te verwerken krijgen, vind ik het leuk. Maar meestal volgen de teleurstellingen elkaar op en vind ik het iets minder. Dan koop ik maar een cd of juweeltjes en ben ik toch een beetje gelukkig

Didier zei

Met we gaan jullie zoal gaan winkelen?

Ik meestal alleen of met min ouders. Hatelijk als min ma mee is en dat ze uren naar iets kijkt terwijl dat je weet dat ze het toch niet zal meenemen.

Maud zei

Ik ga met mama winkelen voor mezelf en met kenny at voor hem is :p (logisch)

maar ik kijk geen uren rond, mss moet je eens met mij gaan winkelen.