22.3.08

WIJVENWEEK: kientjes

Jaren heb ik gebabysit. In totaal had ik 7 kientjes, twee meisjes en vijf jongentjes. Ik vond het super. We bouwden kampen onder de tafel, sprongen op de bedden, gooiden sneeuwballen naar elkaar, gingen naar sinte maarten kijken, naar de cinema, naar het circus, naar de bibliotheek... Ik mis het babysitten toch wel. Dus komen er zeker kindjes. Wanneer dat weet ik nog niet precies. Zo snel mogelijk allesinds. "Het liefst wil ik jongentjes", dacht ik altijd, "drie". Dan kan ik in bomen klimmen, insecten onder de microscoop leggen, piraatje spelen enzo. Maar nu weet ik het eigenlijk niet meer. Het is zo zalig om met mama te gaan winkelen, elkaar te schminken, samen te koken enzo. Ik zal wel zien wat er uitkomt :p. Het is aan Kenny om zijn beste zaad door te geven.

1 opmerking:

Charlien zei

Ik wil eerst een jongentje en dan nog 2 meisjes :-)

Eerst een jongen omdat ik wel een oudere broer had willen hebben.
En 2 meisjes omdat ik altijd veel met m'n zus heb kunnen spelen en omdat we nu ook vrij veel aan elkaar hebben.

Nu gewoon nog een goeie vent vinden met de geschikte spermatozoïdekes!