Posts tonen met het label scrappen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label scrappen. Alle posts tonen
4.10.08
5.9.08
:( Ontgoocheld
Op daretousecolor kan je iedere maand meedoen aan een dare, telkens met een opgelegde kleurencombi.
Ik heb er nu al een paar meegedaan en nog steeds niet gewonnen. Ik doe iedere keer weer mee in de hoop te winnen, maar steeds weer ben ik ontgoocheld na het lezen van het winnaars berichtje.
Hier mijn uitgewerkte dares:
duim je voor me mee de volgende keer? (het is paars-wit, iets wat me niet echt aanspreekt)
1.8.08
OOoo al dat wachten
Pppffff
Wachten
...
Is het daar?
...
Nee, nog niet?
...
Ik moet douchen...
...
Ik kan niet
...
Ik moet wachten
...
Gaat de bel?
...
Nee toch niet
...
Whaaaaa ik haat wachten.
...
Mss moet ik nog het hele weekend wachten.
...
PFFFFFF ik heb geen geduld
Wachten
...
Is het daar?
...
Nee, nog niet?
...
Ik moet douchen...
...
Ik kan niet
...
Ik moet wachten
...
Gaat de bel?
...
Nee toch niet
...
Whaaaaa ik haat wachten.
...
Mss moet ik nog het hele weekend wachten.
...
PFFFFFF ik heb geen geduld
27.4.08
6.4.08
de laatste voor vandaag
9.3.08
8.3.08
24.2.08
4.2.08
3.2.08
Gescrapt
De LO's van vandaag:

Het gedichtje:
I will love you forever
I love you so deeply
I love you so much
I love the sound of your voice
and the way that we touch
I love your warm smile
and your kind, thoughtful way
The joy that you bring to my life every day
I love you today
as i have from the start and
i'll love you forever with all of my heart
31.1.08
Scrap-time!!
Eindelijk... Weken heb ik er naar verlangd. Vandaag heb ik me een hele dag opgesloten in mijn scrapkamer, eerst heel wat opgeruimd, maar als hij dan in perfecte staat was, heb ik me helemaal gegeven. Mijn resultaten:
Abonneren op:
Posts (Atom)





