22.3.08

WIJVENWEEK: De ideale man vs Kenny






10 opmerkingen:

Anoniem zei

Leest Kenny dit eigenlijk? :-P

Charlien zei

Moh! Volgens mij mag je heeeeeeel gelukkig zijn met e man gelijk kenny, zelfs al voldoet hij niet aan je eisen!
En trouwens: niemand zal ooit aan al die eisen kunnen voldoen... En als er dan toch iemand zou bestaan die er bijna aan voldoet, dan zou er wel iets anders zijn die niet goed is.

Maud zei

daarom is het ook een ideale man :p

ja kenny leest dat en hij heeft wss ook een ideaal meisje
je moet eerlijk zijn tegen elkaar

Charlien zei

Akkoord, je kan gerust zeggen wat plus - en minpuntjes zijn.
Maar het zinnetje daje mss ooit verliefd zou kunnen worden op iemand anders + de jammer maar helaas... da's erover, vind ik. Als je daarvan moet uitgaan in een relatie...

Kenny Deriemaeker zei

We weten wat we aan elkaar hebben. En zi gerust Charlien, kheb al erger gehoord of dat :)

Maud zei

ziej wel datn da nie erg vind
er zijn ook nog betere meisjes voor hem wi, dus ja kutn ook nog verliefd geraken op iemand anders

ik zweef nie maar leef nuchter

Maud zei

vindt :p

Charlien zei

mja, da's dan tussen jullie. Geen probleem hoor voor mij :-) Zolang jullie gelukkig zijn, is't al wel vo mij.
Ik weet gewoon da'k nooit zoiets zou zeggen en da'k et ook ni graag zou horen/lezen.

Didier zei

What the sam crap is this? Het is gelijk de keuring van een stuk vlees. Een stuk lekkere Kenny ;). HAHA.

Ik weet niet van waar je dit lijstje hebt gevonden maar ik vind het een povere waardeschaal. Tis ook niet concequent in het verdelen van de punten. Dubbele smileys? Kan je overal negatief zetten en bij rijk 10 lachende smileys en zeggen dat ie goe bij je past.

@Kenny: Je moe je niet laten doen hé. We gaan eens onze eigen keuring houden.

@Charlien: +1 over heel de lijn.

Maud zei

iedereen weet da ik kenny doodgraag zie en kheb al genoeg superpositieve dingetjes gepost
nu dat er hier en daar iets negatief staat, springt iedereen om mij met hopen kritiek.
Iedereen heeft een ideale man, moest ik nu 20 mooie mannen hebben gezet ging niemand erom kraaien, had ik nu gewoon mijn ideale man beschreven ook niet. Ik vind het eerlijk van me dat ik dit vs Kenny ding heb durven doen. Kenny vindt het trouwens helemaal niet erg. Hij vindt zelf dat hij goed scoort.
Het is trouwens vrouwenweek, het is niet de bedoeling dat ik mannen zit op te hemelen deze week.
Kenny weet genoeg wat hij aan me heeft.
Als jullie nooit openlijk gaan durven zeggen wat er minder is aan je partner dan vind ik dat niet eerlijk. Wij durven openlijk over alles praten. Vind hij me dik dan mag hij dat gerust zeggen zonder te verbloemen, vind hij me een zaag dan ook...