22.3.08

WIJVENWEEK: mijn wijflijf

Zoveel bijzonders is er niet te vertellen over mijn lichaam. Zoals elke vrouw heb ik hier en daar wel een complex, maar ik ben best tevreden.

Na 20jaar hetzelfde kapsel ben ik blij dat ik de uitdaging ben aangegaan om eens iets nieuws te proberen. Jarenlang heb ik verschillende kapperszaken in België binnen en terug buitengelopen, telkens met het frusterende krullen kapsel. Nu ben ik er vanaf, al is het soms niet voor lang.
Uren moet ik brushen om het steil te krijgen en valt er dan wat regen op dan is het weer om zeep. Maar het is het allemaal waard door de tonnen complimentjes die ik krijg.

Ook mijn schouders waarop mijn blonde lokken vallen, vind ik een sierstuk. Ik vind het leuk om te pronken met ze. Ze zijn mooi rond gevormd en hebben geen enkel oneffenheidje. Wanneer de zonnestralen erop schijnen dan glanzen ze mooi.

Maar ja ik heb ook complexen: ik haat mijn benen. Ze passen niet bij mijn lichaam. Wanneer je zo'n quiz zou invullen waarbij je moet zeggen bij welk lichaam het lichaamsdeel past dan zet je mij gegarandeerd bij een tientonner. Ze zijn niet in proportie en ze hebben geen mooie vorm. Ook passen ze in geen enkele degelijke mooie leren laars. Niemand wens ik zo'n benen toe.

Verder heb ik niet te klagen. Toch zeker niet als je een vriendje hebt die je iedere dag zegt dat je er onweerstaanbaar uitziet en dat hij nooit zal zwichten voor een ander meisje.
Hé girls thats the solution: zoek een sexy man waar iedereen naar om kijkt en laat hem je iedere dag vertellen dat je er fantastisch uitziet. Binnen de maand zijn al je complexen weg, straal je en vallen alle mannen voor je (die je kan afwijzen).

2 opmerkingen:

Kenny Deriemaeker zei

Dat ist é :)

xje

Didier zei

Mensen hebben altijd maar complexen. Wees tevreden met jezelf. Ik heb er ook hoor. Of je nu een lief moet vinden om je daarover te helpen... meh kdenk et niet. Je moet gewoon eerlijk met jezelf kunnen zijn. Kan het beter,altijd. Kan het slechter... zekers.

En ik ga je nie begin keuren gelijk nen auto bij de autokeuring. Wat zijn de mankementen... en *KNIP*. Daarvoor heb je Kenny.

Hier is een vraag voor de vrouwelijke bloggers onder ons. Wat hebben jullie met mannen vragen te stellen over hoe jullie eruit zien. Wat we ook zeggen we zitten in de problemen. Waarom je die vraag niet besparen en gewoon overgaan tot het slaan? Je denkt waarschijnlijk: "dan weten jullie niet waarom jullie slagen krijgen...". Wel nu eigenlijk ook niet. Denk er maar eens over na.

DAAAAAG BESTE BLOGGERTJES (kabouter Flop)