17.3.08

Dead Silence

Beware the stare of Mary Shaw
She had no children, only dolls
And if you see her in your dream
Be sure you never, ever scream
Or she'll rip out your tongue on the seam.


Ik ben helemaal in de ban van ventriloquists sedert gisteren. Wat zegt ze nu weer zul je denken! Het is gewoon het engelse woord voor buikspreker en komt uit het Latijn: venter=buik; loquere=spreken.

Mijn liefje wou gisteren persé een romantisch moment met mij en wou daarom een filmpje kijken. Ik kwam eraan met een horrorfilm. Nenee, het romantische was niet verpest, want wat is er nu romantischer dan een meisje die zich nestelt in de sterke armen van haar vriendje, dicht onder een fleece lakentje?? Natuurlijk moest hij er de neveneffecten bijnemen, zoals het genijp in zijn arm en het getier in zijn oor. Maaaar ik weet zeker dat hij het leuk vond, want welke man wil nu niet het idee hebben van aller-sterkste-beschermende-bodyguard!

Nuja om het even over de film te hebben, ik ben deftig geschrokken op sommige momenten. Het was geen superfilm, vooral niet door het einde. Maar toch houdt het mij al van vorige nacht bezig. Beware of Mary Shaw, don't ever scream. Gelukkig was het niet echt, want anders was ik al van gisteren dood. Maar ik leef nog en dus heb ik op youtube nog een ventriloquist gevonden Jeff Dunham.

See yourself:

en check zeker 'jingle bombs'

2 opmerkingen:

Didier zei

JeFF Dun Ham Dot Com. Ik vond hem persoonljk super. Al moet ik wel toegeven dat zijn stand-up zelfs nog beter is. Je moet eens zoeken naar de hele show. Hij doet eerst 10 minunten ofzo stand-up. Ik had de tranen in mijn ogen.

I LOVE YOU WALTER!!! :D

Didier zei

http://nl.youtube.com/watch?v=epsx2dlQQ6k

http://nl.youtube.com/watch?v=jmMSU1Qxc24
1min55 doorspoelen.

Veel plezier ermee