16.3.08

Upper@home


En we hebben weer iets te vertellen vandaag.

Gisteren ben ik naar een Upper@home geweest, voor de mensen die niet weten wat het is: een tupperware demonstratie maar met vibrators en eetbare slipjes.

Het is wel eens leuk om zo'n niet-alledaagse dingen te zien, maar echt onder de indruk was ik toch niet. De massageolies en badgels en snoepjes zijn wel interessant, maar dat kan je overal vinden. Ook yellow duckie kwam langs. Deze had ik zeker gekocht ware het niet dat ik hem al in mijn collectie zitten heb. Spectaculair is hij niet, hij is alleen mooi voor in mijn eenden-collectie. Verder had ik nauwelijks de tijd om te blijven stilstaan bij het feit dat het eigenlijk wel hilarisch is dat mensen zo'n gedrocht in hun vagina droppen, want de demonstratische ging nogal snel.
Alleen al voor de hapjes zou ik nog eens gaan, die waren superlekker. Met heel veel zorg door de gastvrouw zelve klaargemaakt.

Dusja de vraag: 'wat heb ik gekocht': iets zachts, speels en rood

De volgende Upper@home: 25/4

4 opmerkingen:

Charlien zei

Ela, gedrocht?
Mollie is toch wel lief en schattig!

Didier zei

Ik zeg nog altijd dat het pure discriminatie is. Wij mannen mochten zelfs niet afkomen. 't is toch erg é Kenny :).

Maud zei

mo das geen waar
je mag wel meegaan
maar er moeten zoveel vrouwen zeker zijn
bv 10 zeker meisjes als er dan jongens zijn is da nie erg
mo tis gewoon nie sjiek me jongens :p
vooral als we jou reacties zagen gisteravond

Didier zei

Ja je was aant klappen en kverston er geen snars van... mssn de muziek... mssn die wijn. Wie zal het zeggen.
Kzin meer gewoon dan dat wi. Kben niet zo preuts als nen amerikaan.