5.2.08

Shopping for Kennypants


Ergernis 1:
Iedereen is toch zo behulpzaam... Nadat ik 70 broeken uit het rek heb gehaald, komt ze eindelijk vragen of de broeken passen. Natuurlijk passen ze nu, want hij heeft ze bijna allemaal al gepast!

Ergernis 2:
Ik die helemaal rood wordt, wanneer de dame in kwestie alle truitjes mooi effen aan het leggen is en ik juist die wil.

Ergernis 3:
Alle bakkers die dicht zijn de dinsdag, wanneer ik dan juist een taartje van mijn lief krijg.

Verrassing 1:
Dat ik heel erg voordelig kan shoppen.

Verrassing 2:
Dat mijn lief uitermate gewillig is.

Verrassing 3:
De heerlijke smaak van een kriekentaartje

Verrassing 4:
Dat mijn lief voor mij een zakje snoepjes had gekocht en dan nog diegene die ik het liefste eet

4 opmerkingen:

Charlien zei

Té behulpzame verkoopsters (ja, ze bestaan...) zijn ook niks. Zo stond ik gisteren iets te passen en die verkoopster kwam zo zelf 't gordijn opentrekken om eens een kijkje te nemen, ik haat et!

Ik wil ook een kriekentaartje en snoepjes! Zeker nu het nog kan... Maar morgen schakel ik over op petit gervaistjes ;-)

x

Kenny Deriemaeker zei

Uitermate Gewillig?!?! Zeg maar begrijpend en efficiënt. We hebben gewoon allebei goeie smaak, quoi.

De lijst met favoriete snoeperij geef ik niet prijs, om potentiële verweconcurrenten een hak te zetten.

Kenny Deriemaeker zei

Verwenconcurrenten dus... Blogger heeft een "edit post" functie nodig voor domme boerenjongens als ik.

Didier zei

't leven zit vol met ergernissen. Kben al blij da ge toch meer positieve dan negatieve dingen hebt geschreven.

C'est la vie