18.2.08

Gekrantiseerd

Ppff het is niet meer normaal. Bijna ben ik het krantenvrouwtje van Gent.
Ik lees graag de krant. Het is informatief, ontspannend, educatief, vormend, soms ludiek, aangrijpend,... Maar deze keer is het precies of ik heb een obsessieve liefde voor kranten gekregen. Althans voor De Standaard en voor De Morgen.
U vraagt zich waarschijnlijk wel af waar mijn passionele verlangen voor het dagblad vandaan komt. Wel, het begon allemaal met de lessen MAP (maatschappelijk assistent in de praktijk). Ik moest een actualiteitsmap aanleggen. Het begon met 1 artikeltje voor nieuwjaar. 'Zoek in de krant een artikel die je in verband kan brengen met de afstudeerrichting '. En nu ja... nu moet ik er weer zoeken. Overal denk ik 'o ja, dat is misschien interessant' en nu ligt mijn kot vol met krantenartikels (terwijl ik er maar 3 moet hebben).
Ik vraag U geef mij een nieuwe verslaving... Het is niet meer leefbaar. (Misschien moet ik Sien en Maria ter hulp roepen)

2 opmerkingen:

Didier zei

De krant lezen is niet goed voor de gezondheid. Probeer alcohol als verslaving. Dan denk je niet meer aan kranten lezen. Denk je er toch nog aan, dan is de kans klein dat je die kan lezen ;) .

Anoniem zei

gekrantiseerd... waar haaldet uit!!!
wel vlijtig é gij!
heb nog ni eens de moeite gedaan artikel te zoeken :p
allez, nog veel leesplezier zou ik zo zeggen
(en schakel anders vriendje in om u van u krantenobsessie af te helpen, lukt em zeker :p)
maaike.