28.2.08

Positivo

Ziek zijn heeft ook heeel veel positieve kanten. Wat heb ik vandaag gedaan. Lang geslapen, alhoewel ik al van 7u30 wakker was, maar dan heb ik samen met Boomer tv gekeken. Rustig opgestaan en onder een dekentje in de zetel gekropen. Toen ik zin had een warme lange douche genomen. Gewacht op de dokter, waarmee ik een leuke babbel heb gehad. Daarna een hele namiddag geslapen, tv gekeken en filmpjes van vroeger.

Toen ik op al die blogs hun nostalgische herinneringen las, begon ik ook te zoeken op youtube.

Ik vond:
  1. Vrouwtje theelepel
  2. Plons
  3. David de kabouter
  4. De troetelbeertjes
  5. Boes (welke os kan ons leren, BOES BOES)
  6. Smurfen
  7. De snorkels (snorkelland diep in de zee)
  8. Freggels
  9. Gummie beertjes (Gummie beer, springend red ik mij weer keer op keer, met hun gummiebessensap)
  10. Boes
  11. Dommel
  12. Wuzzles
  13. Barbar
  14. Droomshow
  15. Bassie en Adriaan (hallo vriendjes en vriendinnetjes, we komen er weer aan…)
  16. Liegebeest
  17. Ovide en z’n vriendjes (dat was lachen, kijk uit maloot)
  18. Bouli (de sneeuwpop) (een grijze hoed en een rode sjaal…)
  19. Calimero
  20. Cococinel (heb zelf een beertje van)
  21. Maya de bij
  22. Merlina
  23. Postbus X
  24. Peppi en kokkie
  25. Helemaal weg van Heidi en Pipi Langkous
  26. En een beetje veel later keek ik Kulderzipken

Ja heel veel nostalgie. Het was zo zalig om, zelf alleen maar de intro, terug te zien.

IK HOU VAN NOSTALGIE

4 opmerkingen:

Didier zei

Ah ja da waren nog eens de dagen. Veel mooie dingen op tv. Zelf keek ik veel naar de franse televisie. Club Dorothee. Da was ook bère.

Kenny Deriemaeker zei

Hah, ik heb gisteravond nog met iemand staan mijmeren over Postbus X en Felix Haantjes :)

Didier, wij keken nooit Frans maar heel veel Nederlands. Villa Achterwerk, De Grote Meneer Kaktus Show, Rembo & Rembo, Purno de Purno, ... allemaal awesome.

Anoniem zei

De tekenfilmpjes van nu zijn toch bijlange niks in vergelijking wat wij te zien kregen.
Ze zouden dat terug moeten invoeren, vind ik!

Wie voor is, steekt z'n hand op!

Maud zei

maar ze doen dat, david de kabouter hebben ze opnieuw getoond, net als merlina :p

maar miss BG kan ik wel smaken hoor in het nieuwe tijdperk