23.2.08

*hartje*eendje


Als je het nu nog niet weet, dan is het omdat je mij niet kent. Iedereen weet dat ik zot ben van eendjes. Ja, ik had gezegd dat ik er genoeg had, maar het is onweerstaanbaar. Wanneer ik ze zie, fonkelen mijn ogen. Geen echte eenden, die zeggen me niets. Pluimachtige wezens in het geheel zeggen met niets. Maar wel andersoortige eenden: stenen eendjes, badeendjes, chocoladeeendjes, snoepeendjes, designeendjes, knuffelbeereendjes, zeepeendjes, ...

Ik heb al een heuse collectie... maar er kan nog altijd een bij denk ik dan zo... dusja surf eens naar http://www.badeendwinkel.nl/ en bestel een eend voor mij. Ik zal je dankbaar zijn.

3 opmerkingen:

Charlien zei

jij eendjes, ik roosjes. Het zal nooit veranderen!

Didier zei

Maakt het wel gemakkelijker om te weten wat te kopen voor je verjaardag :)

En dus voor Charlien een roosje ;) kga et nie vergeten.

Anoniem zei

hou je ook van eendjes die biberen van de kou?