7.2.08

Onzen Yves

Dit moest ik toch even met u delen, want mijn mond viel gigantisch wijd open

Uit de streekkrant van vandaag, ik citeer:

"Yves Leterme

Vice-premier Yves Leterme gaat zaterdagavond een glas drinken in De Vage Belofte in de jongerenuitgaansbuurt op de Ieperse Vismakrt. Uitbater Mike Vermeulen kocht recent de 'interviewstoel' van Ter Zake via een veiling ten voordele van Music for Life. Omdat Yves Leterme op die stoel enkele keren op de rooster gelegd werd, wil hij nu eens rustig op die stoel zitten en gezellig een pint drinken."
Den Yves heeft duidelijk terug tijd voor Ieper.
Hij vertoeft weer iedere eerste maandag van de maand in de gemeenteraad, waar hij samen met Dieter Deltour zit te giechelen om domme grapjes en nu gaat hij zelf naar de Vage Belofte!! Respect Yves. Trakteer me dan maar ene .

6 opmerkingen:

Didier zei

Ewel das tenminste eens nen mens. Het land mag dan in slechte staat zijn hij heeft tenminste nog de tijd om nen pint te pakken gelijk de gewone mens. Ik verschiet wel dat er nog aan politiek gedaan wordt in Ieper. Persoonlijk dacht ik dat men het werk overgelaten had aan een deel hamsters, als we naar de laatste beslissingen kijken. Maar soit, ik ben toch een tevreden mens.

Dankzij Yves weten we nu tenminste dat we geen regering nodig hebben om het land draaiende te houden. We zijn gewoon een bron van entertainment kwijt. Nu zitten ze wat onder elkaar te bekvechten, anders nemen ze gewoon beslissingen die weer stof zijn voor de nieuwe show van onzen Geert.

Wat die mens al voor ons gedaan heeft. Ongeloofelijk is dat. Als ik hem zie krijgt ie één van mij (behalve als ik weer eens platzak ben).

Maud zei

dus ie krijgt zeker geen

Didier zei

Ah touché...

Maar het is de gedachte die telt. :p

Op uwen gezondheid Yves :D

Anoniem zei

Zeven kleine witte geitjes
Speelden vrolijk in de wei
Wees jij net zoals die geitjes
Altijd opgewekt en blij.

Anoniem zei

Was het maar de stoel van een schepenen ;o) die laten ze blijkbaar toch niet zo gemakkelijk gaan.

Didier zei

Daar plakken ze volgens mij in :D . Cadeaus worden er nu ook nie echt gedaan, maar das politiek.

Persoonlijk hou ik van een politiek waar er eens gelachen kan worden, maar ook gewerkt. Mensen zijn aan het verzuren, je merkt het aan de politiek. Dan ben ik liever een geitje die toch van het leven geniet, dan iemand die moet kijken erna en denkt van was ik maar zo. Maar ik ben ook niet blind. Iedereen ziet dat het een populariteitsstunt is... who cares... het resultaat is simpel de mensen zien eens iets anders dan dat gejank van op den tv. Mensen willen zien dat het niet allemaal zwart is en dat er kan gelachen worden. Ze zouden dat eens meer moeten doen, eens stof om over na te denken.