3.8.08

Prins Caspian


MMM ik zinder nog steeds na van zijn blik... en dan nog op groot scherm.
Maar het was zeker niet daarom dat ik gisteren richting Kortrijk ben gereden.
The Chronicles of Narnia: prince Caspian stond al lang op mijn verlanglijstje, zelf toen nog maar bekend was dat er een tweede film zou gemaakt worden.
Uiteneindelijk kreeg ik dan ook mijn zin van Kenny en liet hij zijn verlanglijstje even aan de kant liggen zodat we toch nog deze film konden meepikken in de Kinepolis.
Ook al hou ik er meer van om samen in de zetel een filmpje te kijken, toch kon ik mezelf hiervoor aanmoedigen om te gaan.
Het was dan ook fantastisch. Disney films zijn geweldig ;).
En gelukkig zijn er zeven boeken, dus laten we hopen ook zeven films.
Op naar de volgende.
FOR ASLAN!!

8 opmerkingen:

Didier zei

Ik moet toegeven dat dit wel een goeie film zal zijn. Maar zeggen dat Disney films geweldig zijn... BEN JE KNETTER. Meerendeel van die dingen zijn niet de moeite om te bekijken. Als ik al disney zie staan ben ik twijfelachtig om te gaan kijken. Maar Narnia is een van die uitzonderingen die zeker wel de moeite gaat zijn. Mssn dat ze in Disney hun leven aan het beteren zijn. Als ze zo'n kwaliteit blijven geven zal ik wel van mening veranderen... En ik benadruk wel 'ALS'.

Maud zei

ik hou wel van disney en alles ver :) nuja ik ben dan ook heel vaak nog e kindje :d

Didier zei

Ik ben er wel vergeten erbij te vermelden dat ik het wel over de gewone films had. Niet de animatiefilms of tekenfilms die zijn wel inorde. :)

Maud zei

aaah :)
zo goed ben ik niet op de hoogte :)
maar dedie dak op prime gezien heb vind ik toch ook fantastisch :)

Didier zei

1 recentere titel... Pirates of the Caribbean 3. Zo slecht da ze de persoon die et en gemaakt in ballingschap mogen zenden... naar de maan.

Maud zei

kheb drie nog niet gezien :)

Didier zei

Bespaar je die dan maar :p
Maak zelf een einde of denk dat den tweede film t einde is. Maar den derden is ongeloofelijk slecht.

Kenny Deriemaeker zei

Ik heb de eerste film niet gezien dus weet nauwelijks wat het verhaal is van Aslan... maar hij rockt wel serieus mijn boxers.

Prince Caspian heeft een klein pietje, hihihi