3.8.08

Little game-girl

Ik vraag me af hoe het komt. Komt het door Kenny met zijn Wii, of was het door die keer dat ik bij Didier op zijn X-box ben gaan spelen? Waarschijnlijk komt het gewoon door mezelf, doordat er een insectje zit in mijn lichaam die mij instinctief doet smachten naar spelletjes.
Toen ik 3 was had ik zo'n kleine computer met spelletjes voor kindjes, een beetje later had ik een gesofisticeerdere en toen had ik mijn gameboy. Tot ergernis van mijn ouders speelde ik uren op dat ding. Zo erg zelf dat ik zo moe was en al slapend met het ding in mijn hand uit de zetel viel. Hoe verslaafd kan je zijn! Toen hebben ze besloten me maar 2 uur per dag meer te laten spelen. Uiteindelijk was dat nog genoeg. Want we gingen genoeg naar etentjes en feestjes waar ik me dan toch mocht bezig houden met de gameboy. Haha slim bekeken toch :p.
Toen ik een beetje ouder was, kwam er een andere gameboy uit en toen nog een, en die heb ik allemaal. Alleen bij de gameboy Advance blijf ik steken. Maar het zal wellicht niet meer lang duren vooraleer ik ook de nintendo DS heb. Nu ik mij bewezen heb tegenover mijn kleine lieve vriend, mag ik zeker niet onder doen en moet ik mijn gameniveau op peil houden.
Maar ook de grotere versies kan ik de baas, zo ben ik nu fervente liefhebber van de Nintendo 64, die ik terug vanonder het stof heb gehaald. Uren verdoe ik op dat spel. Wss met veel ergernis van mijn liefje. Want hij haalt voor mij de cheats van het net, zodat ik er niet nog veel langer zou over doen om het spel uit te spelen.
Maar langs de andere kant denk ik ook wel dat hij het leuk vind. Zo vertoef ik nu wel eens op zijn kamer om met zijn gamecube te spelen of met de nintendo Wii en heeft hij nu wat tijd om zich met zijn 3D bezig te houden, want daarvoor heeft hij de spelletjes van weleer op mijn pc geïnstalleerd. Ik zeg het u, uren plezier heb ik aan die dingen.
En stapelzot kom ik ervan wanneer ik niet weet hoe het spel gaat, of wanneer ik sterf. Gooien doe ik met die dingen, stampen doe ik. Helemaal te gek om mijn energie ergens kwijt te kunnen.

3 opmerkingen:

Didier zei

Ah het leven van een gamer/¿gamester?... Persoonlijk ben ik niet aan al die consoles. Geef mij maar de pc versie :p

En je kan daar vlug uren aan verslijten. Tis niet te doen. Thuis had ik ook een x-box staan, maar als ik daar in totaal 20 uur mee bezig ben geweest zal het veel zijn. Dat was meer iets voor Bruno. Er is maar 1 console die ik echt zou kopen en das de WII... dankje Kenny voor die nieuwe verslaving haha.

En voor je het weet Maud ga je alle grappen van Kenny en ik verstaan... Howja als ze over games gaan. :D

En nog 1 iets... eum... CHEATER!!!! :D

Maud zei

Ja ik ben niet aan pc spelletjes.
Ik heb het meer voor zo'n bakje :) en tv :)
Die keer op je XBox vond ik het ook leuk.
Ja kenny heeft me leren Cheaten!!
En ik denk niet dat ik ooit jullie grappen zal begrijpen.

Didier zei

Kenny... ook cheaten?... OH OH OH!!! Shame you sir, shame on you. May the Gods have pity on your soul.

/god
/Impulse101