12.4.08

Wat er ook gezegd wordt, kinderprogramma's blijven cool


Deze morgen bij het ontwaken vond ik het zonde om op te staan. Daarom had ik besloten om nog wat te blijven liggen. Maar zo gewoon blijven liggen en rondturen in het donker, daar vind ik maar niets aan. Dus dan maar de tv aangelegd, belspelletjes, zeeuitzichten, ... niets interessants eigenlijk.
Tot ik natuurlijk bij Ketnet belandde. Ik mag dan wel 21 jaar zijn, maar het kan me nog steeds bekoren.
Het was Mega Mindy, tuurlijk zapte ik niet weg, want Toby deed mee. Hij had een wit strak t-shirtje aan en was zijn zeepkist aan het klaarmaken. Wat is er nu lekkerder dan een man in een witte tshirt (met een lekker lijf natuurlijk) die een beetje volhangt met zwarte olie. mmm
Voor de geinteresseerden, Toby heeft de race niet gewonnen.
Vervolgens was het Miss BG. Daar doen natuurlijk geen knappe jongens in mee, al kan het kleine broertje Georges me wel bekoren.
Het gaat over een meisje van 8, die alles best weet. Meestal doet ze daardoor dingen fout en je kan het al raden, er zit steeds een moraal in het verhaal. Deze keer dacht Miss BG nu eens niet dat ze het best wist. Haar mama ging op vakantie en daar ontstond het probleem. Voor school moesten ze allen een cake bakken. De beste werd de winnaar. Natuurlijk wou ze winnen, maar ze dacht nooit dat ze dat kon zonder haar mama. Moraal van het verhaal: ze kon het wel.
Het interessante aan het verhaal was nu dat ik een Clafoutis heb leren kennen. Aha, daar heb ik je, wie weet er nu wat een Clafoutis is. Wel ik, nu dat ik naar het programma heb gekeken. Het is dus heel leerrijk en ik zal er dan ook zeker naar blijven naar kijken. Of misschien moet ik maar eens meedoen aan een sollicitatie voor Ketnetrapper(Wrapper dan :p, geen kind die dat zegt).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet wat een clafoutis is. En ook wat een ketnetWrapper is, en al. ;)

Ik weet alles. 8)

Maud zei

alles zal je wel niet weten, veel wss wel

Anoniem zei

Wie de kunst heeft een kind te blijven, is een grote Mijnheer/Mevrouw

Kenny Deriemaeker zei

Doen, je gaat de stoerste wrapper eveur zijn. En ik ga kijken.