2.4.08

"That's alright"

Dat zingt Lady Linn met haar Magnificent Seven. Ze is supercool met haar wit-met-zwarte-bolletjes-jurk en haar trompettisten. Ik had nooit gedacht dat ik Jazz-Soul leuk zou vinden, totdat ik Lady Linn ontdekte. Het begin allemaal op het Bal van Freya (ja, Vandenbossche) in 2003 te Gent. In twee zalen speelden verschillende bandjes na elkaar, waaronder Lady Linn. Het was allemaal toevallig, want eigenlijk ging ik voor de andere groepen. Maar toen zat ik daar op een stoeltje te genieten van de souldiva. Ze viel op door haar moderne kapsel en door haar rode kleedje.
Een paar jaar heb ik er niets meer van gehoord. Maar nu is ze overal te zien en te horen, op tv, op de radio... Het is tijd dat ik eens een cd van haar bemachtig.
http://www.myspace.com/llm7

2 opmerkingen:

Charlien zei

Idd leuk sound!
En dat van die cd is genoteerd, of heb je niet zoveel geduld?

x

Maud zei

ja kheb zoveel geduld :)
hehe