Op blogvlak zit ik even in een diep dal... Wat moet een mens toch allemaal gaan vertellen. Ik kan je opsommen wat ik allemaal doe met mijn vakantiedagen, maar dan word je toch maar jaloers. :)
Dus zal ik het even over mijn hondje hebben, want die is toch ook wel eens het bloggen waard.
De titel zegt het al hij is de allerliefste-allerbeste-allerslimste en allerkoddigste hond.
-De allerliefste doordat hij-wanneer we alleen thuis zijn- me overal volgt, op mijn schoot komt zitten, bij mij in bed ligt en me wakkerlikt.
-De allerbeste doordat hij altijd naar me luistert, me komt troosten wanneer ik verdrietig ben en me verdedigt wanneer iemand me aanvalt.
-De allerslimste want hij weet hoe hij het hekje (die hem verbied om in de tuin te lopen) kan openen, wanneer hij al het gras kapot loopt en hij moet naar binnen dan doet hij alsof hij eigenlijk een plasje moet doen, als mama aan het bellen is dan weet hij dat hij duizend snoepjes krijgt, als mama en papa gaan werken dan weet hij dat hij bij mij mag slapen en hij weet ook precies wanneer ik wel thuis ben en niet, wanneer hij niet naar boven mag dan is hij boos en blaft hij me gewoon wakker.
-De allerkoddigste omdat hij zo blij is als we bezoek krijgen en hij ze dan ook hartelijk verwelkomt, hij zo lief kan kijken, hij verschillende ligmethodes kan aannemen in de zetel en de allerleukste flappies heeft
9.7.08
Zomermoeheid II?
Nu niet meer. Het is over.
Gisteren naar de muzikale dinsdag geweest, alhoewel jah :p 12 apostels en ik heb me er heel goed geamuzeerd. Met heel veel dank daarvoor. Ik voel me weer reuze.
Gisteren naar de muzikale dinsdag geweest, alhoewel jah :p 12 apostels en ik heb me er heel goed geamuzeerd. Met heel veel dank daarvoor. Ik voel me weer reuze.
6.7.08
Zomermoeheid?
Hoe kan dat nu, denk ik steeds. Ik heb nu eindelijk vakantie en ik ben zo moe, zo futloos, zo kapot en heb totaal geen energie.
Misschien vind ik nu eindelijk de rust terug en voel ik me daarom moe? Misschien had ik voordien geen tijd om moe te zijn?
Ik had examens die ik moest afleggen, ik had een snik-heet-gent-weekendje en een vriendje die me overal meesleurde, een vak waarvoor ik zogezegd gebuisd was, maar eigenlijk niet, waarvoor ik dus klachtbrieven moest sturen, stageplaats zoeken, taarten bakken, verjaardagsfeestjes, solden, stress voor mijn vriendje's finaleplaats enzovoort...
En nu ... niets meer van dat alles ... En ook de fut is weg, alleen nog moeheid.
Ik denk dat ik me maar even rustig neerleg in de zetel en een tukje ga doen. Het is nog maar het tweede van vandaag.
Misschien vind ik nu eindelijk de rust terug en voel ik me daarom moe? Misschien had ik voordien geen tijd om moe te zijn?
Ik had examens die ik moest afleggen, ik had een snik-heet-gent-weekendje en een vriendje die me overal meesleurde, een vak waarvoor ik zogezegd gebuisd was, maar eigenlijk niet, waarvoor ik dus klachtbrieven moest sturen, stageplaats zoeken, taarten bakken, verjaardagsfeestjes, solden, stress voor mijn vriendje's finaleplaats enzovoort...
En nu ... niets meer van dat alles ... En ook de fut is weg, alleen nog moeheid.
Ik denk dat ik me maar even rustig neerleg in de zetel en een tukje ga doen. Het is nog maar het tweede van vandaag.
3.7.08
Vrijgezel
Mijn lief heeft mij verlaten, het is zover.
Ik begrijp zijn redenen wel hij kan potverdorie een heleboel geld winnen.
In Parijs dan nog, tijdens de finale van de Imagine Cup. Hij zit daar met nog 5 andere kandidaten. Ik hoop dat hij wint want hij heeft een heel goed spelletje gemaakt, met zijn 3 andere compagnons.
Natuurlijk ben ik nu een week alleen... Vrijgezel dus... Al hoort mijn lief dit niet graag.
Voor mij betekent het ook maar dat ik een gezel ben die heel veel tijd heeft voor andere mensen.
Dus bij deze een boodschap voor allen die zich geroepen voelen om mij te entertainen...
Maar vandaag-morgen-overmorgen-maandag en dinsdag ben ik al bezet :p
Enneu woensdag komtie terug en daarvoor ben ik nog op zoek naar een paar gillende meisjes en een spandoek, kwestie dat hij meer onder de indruk is van mij dan van die 70 gillende meisjes die hem straks zullen ontvangen.
Lets start the parteiiiiii...
Ik begrijp zijn redenen wel hij kan potverdorie een heleboel geld winnen.
In Parijs dan nog, tijdens de finale van de Imagine Cup. Hij zit daar met nog 5 andere kandidaten. Ik hoop dat hij wint want hij heeft een heel goed spelletje gemaakt, met zijn 3 andere compagnons.
Natuurlijk ben ik nu een week alleen... Vrijgezel dus... Al hoort mijn lief dit niet graag.
Voor mij betekent het ook maar dat ik een gezel ben die heel veel tijd heeft voor andere mensen.
Dus bij deze een boodschap voor allen die zich geroepen voelen om mij te entertainen...
Maar vandaag-morgen-overmorgen-maandag en dinsdag ben ik al bezet :p
Enneu woensdag komtie terug en daarvoor ben ik nog op zoek naar een paar gillende meisjes en een spandoek, kwestie dat hij meer onder de indruk is van mij dan van die 70 gillende meisjes die hem straks zullen ontvangen.
Lets start the parteiiiiii...
29.6.08
Diedjee-facts
*Hij zegt tegen boodschappen doen, shoppen :p
*Ik moet meer of een uur wachten op antwoord op msn
*Hij komt te laat op elke afspraak
*Hij kan op mijn tempo zwemmen
*Hij was de eerste man die me een roosje gaf
*Zegt geen proficiat als je geslaagd bent met onderscheiding, maar wel voor je moeders verjaardag
*Hij heeft rare kronkels in zijn hoofd
*Hij geeft me scrap-materiaal
*Hij maakt groentjes voor me klaar wanneer we samen een film kijken (maar er zijn ook chipjes :p)
*Hij staat altijd slecht op de foto met mij
*...
Ik ben blij dat je mijn MAAT bent Diedjee :d
27.6.08
Mijn quote van de dag
ECHTE VRIENDINNEN SERVEREN BIJ HET APERITIEF SALAMIETJES EN KAASJES ...
maarja dat weten ze wel al :)
maarja dat weten ze wel al :)
23.6.08
Publieke sauna
Jaja ... Publiek
Toen ik de bon kreeg voor mijn verjaardag was ik helemaal enthousiast, totdat ik zag dat het publiek was. Publiek, zo met iedereen naakt in de sauna. Oude mannen met slingerwielies en behaarde vrouwen. Een echte orgie?? Ik mocht er echt niet langer bij blijven stilstaan.
Gelukkig stelde mijn liefje me gerust... 'Als je het niet leuk vind dan gaan we gewoon weer weg'.
Och... Het was zooo lief van hem om me een welnessbon cadeau te doen, ik wilde wel een beetje moeite doen, per slot van rekening wist hij zelf niet dat het publiek was.
Dusja vrijdag zijn we dan maar met een bang hartje vertrokken richting De Pinte. Een heus saunacomplex stond plots voor onze neus.
We gingen binnen, gelukkig moesten we nog even wachten voor de mevrouw ons hielp. We hoorden ondertussen van de mensen voor ons dat het ook hun eerste keer was, wat ons wel gerust stelde.
Uiteindelijk was het onze beurt, kregen we een badjas en badslippers en sleuteltjes voor de kastjes. 407-408.
We deden onze badjas aan en gingen naar beneden. Het eerste wat ons opviel was het grote aanbod aan welnessdingetjes: een binnenzwembad, een sauna, een biosauna, een stoomkabine, een infraroodkabine, jacuzzi, tafeltjes met warm voetbad, een buitenzwembad, een dompelbad, en koude douches en warme douches met zeepjes en scrubbingdingen...
Daarna zagen we pas andere mensen, eerst wat onwennig maar al snel trokken we er ons niets meer van aan. Telkens je uit de sauna of ander ding kwam deed je een handdoek rond je of je badjas aan... Wanneer je in de sauna je handdoek wou aanlaten was dit geen enkel probleem. Wanneer je niet meer wou blijven ging je gewoon weg, en dat is wat wij deden. Wij gingen wanneer het rustig was en wanneer het te druk was gingen we ergens anders, er waren genoeg dingen voor iedereen. Ook door het donkere licht zag je elkaar bijna niet, zeker in de stoomkabine niet.
Het grootste deel van de tijd zaten we alleen met z'n 2 in de sauna, jacuzzi, stoomkabine, biosauna...
Het leuke aan Saunate is dat je daarna of wanneer je zelf wil, in de bar kan zitten in badjas en iets drinken of iets eten...
Ik was echt helemaal ontspannen als ik buitenkwam. Ik zou zeker teruggaan. Maar dan wel met mensen waar ik me echt aan bloot durf geven *wink*
Het is zeker de moeite waard en dat vonden heel veel andere mensen ook, want er waren er veel :) heel veel vriendinnen zelfs ...
Toen ik de bon kreeg voor mijn verjaardag was ik helemaal enthousiast, totdat ik zag dat het publiek was. Publiek, zo met iedereen naakt in de sauna. Oude mannen met slingerwielies en behaarde vrouwen. Een echte orgie?? Ik mocht er echt niet langer bij blijven stilstaan.
Gelukkig stelde mijn liefje me gerust... 'Als je het niet leuk vind dan gaan we gewoon weer weg'.
Och... Het was zooo lief van hem om me een welnessbon cadeau te doen, ik wilde wel een beetje moeite doen, per slot van rekening wist hij zelf niet dat het publiek was.
Dusja vrijdag zijn we dan maar met een bang hartje vertrokken richting De Pinte. Een heus saunacomplex stond plots voor onze neus.
We gingen binnen, gelukkig moesten we nog even wachten voor de mevrouw ons hielp. We hoorden ondertussen van de mensen voor ons dat het ook hun eerste keer was, wat ons wel gerust stelde.
Uiteindelijk was het onze beurt, kregen we een badjas en badslippers en sleuteltjes voor de kastjes. 407-408.
We deden onze badjas aan en gingen naar beneden. Het eerste wat ons opviel was het grote aanbod aan welnessdingetjes: een binnenzwembad, een sauna, een biosauna, een stoomkabine, een infraroodkabine, jacuzzi, tafeltjes met warm voetbad, een buitenzwembad, een dompelbad, en koude douches en warme douches met zeepjes en scrubbingdingen...
Daarna zagen we pas andere mensen, eerst wat onwennig maar al snel trokken we er ons niets meer van aan. Telkens je uit de sauna of ander ding kwam deed je een handdoek rond je of je badjas aan... Wanneer je in de sauna je handdoek wou aanlaten was dit geen enkel probleem. Wanneer je niet meer wou blijven ging je gewoon weg, en dat is wat wij deden. Wij gingen wanneer het rustig was en wanneer het te druk was gingen we ergens anders, er waren genoeg dingen voor iedereen. Ook door het donkere licht zag je elkaar bijna niet, zeker in de stoomkabine niet.
Het grootste deel van de tijd zaten we alleen met z'n 2 in de sauna, jacuzzi, stoomkabine, biosauna...
Het leuke aan Saunate is dat je daarna of wanneer je zelf wil, in de bar kan zitten in badjas en iets drinken of iets eten...
Ik was echt helemaal ontspannen als ik buitenkwam. Ik zou zeker teruggaan. Maar dan wel met mensen waar ik me echt aan bloot durf geven *wink*
Het is zeker de moeite waard en dat vonden heel veel andere mensen ook, want er waren er veel :) heel veel vriendinnen zelfs ...
Abonneren op:
Posts (Atom)