6.7.08

Zomermoeheid?

Hoe kan dat nu, denk ik steeds. Ik heb nu eindelijk vakantie en ik ben zo moe, zo futloos, zo kapot en heb totaal geen energie.
Misschien vind ik nu eindelijk de rust terug en voel ik me daarom moe? Misschien had ik voordien geen tijd om moe te zijn?
Ik had examens die ik moest afleggen, ik had een snik-heet-gent-weekendje en een vriendje die me overal meesleurde, een vak waarvoor ik zogezegd gebuisd was, maar eigenlijk niet, waarvoor ik dus klachtbrieven moest sturen, stageplaats zoeken, taarten bakken, verjaardagsfeestjes, solden, stress voor mijn vriendje's finaleplaats enzovoort...
En nu ... niets meer van dat alles ... En ook de fut is weg, alleen nog moeheid.
Ik denk dat ik me maar even rustig neerleg in de zetel en een tukje ga doen. Het is nog maar het tweede van vandaag.

3 opmerkingen:

Didier zei

Het is goed mogelijk dat je futloos bent omdat je niets te doen hebt. Ze zeggen altijd dat je van niets doen niet moe kan worden maar dat is totaal geen waar. Het is juist erger. Ik stel voor dat je een activiteit zoekt die je kan bezig houden.

Maud zei

Maar tprobleem is ik doe zoveel
ik ben heel de zolder aan het opruimen, tis massas werk
mijn coq au vin nam toch ook wel 3uur in beslag, mijn taarten ook :p
restaurant bezoekjes en shoppen zijn toch ook activiteiten
Ik denk dat mijn lichaam gewoon even rust nodig heeft.
Kheb ondertss al keelpijn ook.

Charlien zei

dat doet me een beetje denken aan klierkoorts... :-s 'k Wil je niet onnodig ongerust maken.
Als't erger wordt, zou ke toch eki naar de dokter gaan.
Maar rust eerst maar eki heeeeeeeeeeeeeeeeel goed uit!!