3.7.08

Vrijgezel

Mijn lief heeft mij verlaten, het is zover.
Ik begrijp zijn redenen wel hij kan potverdorie een heleboel geld winnen.
In Parijs dan nog, tijdens de finale van de Imagine Cup. Hij zit daar met nog 5 andere kandidaten. Ik hoop dat hij wint want hij heeft een heel goed spelletje gemaakt, met zijn 3 andere compagnons.

Natuurlijk ben ik nu een week alleen... Vrijgezel dus... Al hoort mijn lief dit niet graag.
Voor mij betekent het ook maar dat ik een gezel ben die heel veel tijd heeft voor andere mensen.
Dus bij deze een boodschap voor allen die zich geroepen voelen om mij te entertainen...
Maar vandaag-morgen-overmorgen-maandag en dinsdag ben ik al bezet :p

Enneu woensdag komtie terug en daarvoor ben ik nog op zoek naar een paar gillende meisjes en een spandoek, kwestie dat hij meer onder de indruk is van mij dan van die 70 gillende meisjes die hem straks zullen ontvangen.

Lets start the parteiiiiii...

2 opmerkingen:

Didier zei

Hopelijk wint ie. Tis inderdaad een zeer tof spelleke. Al zal de concurentie nie gemakkelijk zijn. Kenny gaat zijn charmes moeten gebruiken... Maar zijn bakkebaarden zouden wel eens het verschil kunnen maken HAHA.

En je zi gie geen vrijgezel :p
Kenny is juust voor een paar daagkes weg. Winder 'echte' vrijgezellen steken veel werk in onze naam. :D

Anoniem zei

mooie rode schoentjes, mooi rood topje en prachtige....