29.6.08

Diedjee-facts

*Hij zegt tegen boodschappen doen, shoppen :p
*Ik moet meer of een uur wachten op antwoord op msn
*Hij komt te laat op elke afspraak
*Hij kan op mijn tempo zwemmen
*Hij was de eerste man die me een roosje gaf
*Zegt geen proficiat als je geslaagd bent met onderscheiding, maar wel voor je moeders verjaardag
*Hij heeft rare kronkels in zijn hoofd
*Hij geeft me scrap-materiaal
*Hij maakt groentjes voor me klaar wanneer we samen een film kijken (maar er zijn ook chipjes :p)
*Hij staat altijd slecht op de foto met mij
*...


Ik ben blij dat je mijn MAAT bent Diedjee :d

4 opmerkingen:

Didier zei

Tis waar haha,

mmmm e kik geen proficiat gezein met je onderscheiding... das nie mooi van min. Tga weer in één van de rare kronkels verloren zin gegaan. Nuja beter laat dan noois, proficiat é.

En ik sta niet altijd slecht op de foto met jon... ik heb die ENE foto da k wel goe erop sta. Dezen da kenny genomen et.

En waarom voel ik mij plots gelijk Chuck Norris :p HAHA

Charlien zei

Chuck norris begod?

Je zal je nu wel vereerd voelen zekers... Ik heb nog gin zukke lijstje gekregen wi :-p

Didier zei

Ja den chuckie et ook facts.

Ja eigenlijk wel :p
Nu een Charlienie-facts. Heh :D

Maud zei

mja jij krijgt mss ooit wel ki zuk lijstje, als de tijd rijp is
kenny heeft ook al ze lijstje :p