31.7.08

De allerliefste-allerbeste-allerslimste-allerkoddigste hond

Op blogvlak zit ik even in een diep dal... Wat moet een mens toch allemaal gaan vertellen. Ik kan je opsommen wat ik allemaal doe met mijn vakantiedagen, maar dan word je toch maar jaloers. :)
Dus zal ik het even over mijn hondje hebben, want die is toch ook wel eens het bloggen waard.

De titel zegt het al hij is de allerliefste-allerbeste-allerslimste en allerkoddigste hond.
-De allerliefste doordat hij-wanneer we alleen thuis zijn- me overal volgt, op mijn schoot komt zitten, bij mij in bed ligt en me wakkerlikt.
-De allerbeste doordat hij altijd naar me luistert, me komt troosten wanneer ik verdrietig ben en me verdedigt wanneer iemand me aanvalt.
-De allerslimste want hij weet hoe hij het hekje (die hem verbied om in de tuin te lopen) kan openen, wanneer hij al het gras kapot loopt en hij moet naar binnen dan doet hij alsof hij eigenlijk een plasje moet doen, als mama aan het bellen is dan weet hij dat hij duizend snoepjes krijgt, als mama en papa gaan werken dan weet hij dat hij bij mij mag slapen en hij weet ook precies wanneer ik wel thuis ben en niet, wanneer hij niet naar boven mag dan is hij boos en blaft hij me gewoon wakker.
-De allerkoddigste omdat hij zo blij is als we bezoek krijgen en hij ze dan ook hartelijk verwelkomt, hij zo lief kan kijken, hij verschillende ligmethodes kan aannemen in de zetel en de allerleukste flappies heeft

9 opmerkingen:

Didier zei

Iedereen zal wel zo over zijn hond denken :). Ze leren wel vlug genoeg hoe ze bepaalde dingen moeten doen. Dré is ook koddig... tis lik nen kruising van nen zak patatten en een salontafel.

Ken nog maar 1 keer je hond in een vlugt gezien dus zelf kan ik er nie over oordelen :) Zolang je gelukkig zit met je huisdier. Wat moe je nog meer en.

Maud zei

Tis dat :)
Iedereen vind zijn koddig.
Uiteindelijk vormt de hond hem ook naar jou... dus ist maar normaal dat je dat vindt.
Ik vind Marieke koddiger maar dat wist je al hé :p

Nuja veel vergelijken kan je niet echt want grote honden zijn heel anders dan kleintjes.

Maud zei

oeie iedereen vind :$
vindt

Anoniem zei

was ik maar dat schattig hondje, mmmmmmmmmm

Charlien zei

boomer is idd superlief :-), maar kan voor mij niet aan zara tippen :-)
Maar dat had je wss wel al gedacht :-)

Didier zei

Heb al een paar keers horen klappen over 'Zara' maar nog noois gezien. Van welk ras is die?

Kenny Deriemaeker zei

Ik kan bevestigen dat Boomer een superdawg is. Hij ziet mij graag en het is helemaal wederzijds.

Didier zei

Wie zie jon nie graag é Kenny :p

Aan de andere kant we zouden moeten meedoen aan nen hondenshow zo'n we allemaal evenerg afgaan. Maar ik weet da mijn hond bij 1 onderdeel de besten zou zijn. Het blijven liggen wanneer er eten voor nem staat... Ie zou nie opstaan. Zelfs nie als k et nem zou vragen. Kzou het eten naar hem moeten brengen. Ik denk dat de geest van een oude romein in hem zit :p

Maud zei

haha boomer zou daar zeker verliezen :d
boomer zou nooit e hondenwedstrijd winnen :d