13.10.08

Druk druk druk

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar het is zooo druk. Mijn lessenrooster is overboekt. Mijn weekends zijn compleet geschift en mijn stage komt eraan.
Gelukkig heb ik mijn vrijstellingen kunnen bemachtigen, waardoor ik deze week het wat rustiger aan kan doen de woensdag en de vrijdag.
Mijn weekends blijven steeds druk. Nu mijn ouders van de helft van de wereld cadeaucheques hebben gekregen om op weekend te gaan, zijn ze amper nog thuis, dus sta ik zelf in voor de was (wat ik eig nog een leuke bezigheid vind), de boodschappen, de kook en de strijk. Daarbij komen dan mijn honderden taken, die dankzij een boze mail naar de DSO nu ook gereduceerd zijn. Gelukkig is mijn liefje er dan nog om mij wat op adem te laten komen in zijn armen tijdens een filmpje.
Maar dat duurt dan ook maar anderhalf uur.
Het is tijd voor pauze. Al vrees ik dat die er niet snel zal komen met mijn stage. Ik wil weer scrappen, een dag niets doen, honderd films kijken op Prime en 10 series volgen (want nu heb ik zelf de eerste aflevering van Prison Break nog niet gezien).

LAAT DE RUST TOT MIJ KOMEN

4.10.08

SUPERBLIJ

Jeij

Eindelijk gewonnen. Mijn eerste scrapprijs. Ik heb hier al rondgesprongen en getierd gelijk een zot, Kenny wakker gebeld en mama door elkaar geschud.

Ik ben nu trotse eigenlijk van


Met deze pagina heb ik gewonnen:

Bedankt aan het dare to use color designteam

20.9.08

Het einde is er

Hihi beetje rare titel, maar het is ook echt zo. Morgen is mijn allerlaatste vakantiedagje. Kenny en ik (en nog andere die ik niet ken) gaan naar een afscheidsfeestje. We gaan bbq'en bij mijn beste vriendinnetje die vertrekt naar Baeza (Spanje). http://ellenervinck.blogspot.com/ El vis spana (denk ik).
Daarna mi vi GENT, gepakt en gezakt. Mijn kleren, mijn eten, ... het ligt allemaal al klaar.

Maar om nog eens te vertellen wat ik de laatste week nog gedaan heb. Eigenlijk niet zoveel.
Maandag heb ik heel wat afgekookt, want het was mijn papa's verjaardag. Dus heb ik cake, frangipannetaart en chocolademousse gemaakt.
Dinsdag heb ik gerust :p.
Woensdag mocht ik mijn leuke lessenrooster halen :( , maar de vrijstellingen zijn reeds aangevraagd en en en en het is maar voor 6 weken, daarna STAGEUH!!
Woensdagavond werd afgesloten met een diner à deux, want Kenny en ik waren 1jaar samen. l' Orangerie est la vie.
Donderdag kreeg ik een heel super mooi kadootje van mijn liefste :).
Vrijdag heb ik appelmoes gemaakt (verdomme moet je veel appels schillen voor een paar luttele potjes) en soep en een appeltaart en een schattige baby gezien, die het behoorlijk leuk vindt om aan haar te trekken.

En vandaag.... SCRAPPEN

10.9.08

De to-do-lijst

  1. cheesecake maken zoals in de coffee break: proberen te doen, maar de coffee break was gesloten, maar een heel leuk nieuw plaatsje leren kennen 'gossip' op de Leet, alwaar ik een heerlijk chocolade-meringue taartje heb gegeten met een heerlijke fruitthee.

  2. terrasjes met sangria en daarna een kommetje mosselen: niemand heeft me uitgenodigd :(

  3. kluisbergen gaan: geen warm weer

  4. Körperwelten: te duur, niet echt waard

  5. Museum van de Dinosaurussen: gedaan, gisteren en helemaal verbaasd over de groteskheid van de dieren.

  6. Museum van Rome: gedaan, gisteren. Heel leuk om eens terug te zien, maar ooo zo kollosaal groot. Na twee uur rondslenteren in het museum eindelijk de afdeling rome-griekenland-egypte gevonden.

  7. Rome: nog niet...nog niet... nog niet...

  8. Scrap-agenda: jajaaaaaaaa hij is af:
  9. scrap-foto-kader: ook klaar, maar nog geen foto van
  10. weekendje Ardennen: nee geen partner
  11. weekendje Brussel: idem
  12. Antwerpen shopping-day: uitgesteld, wegens te kleine kleerkast
  13. filmmarathon met lots of food :$: nog geen vrijwilliger gevonden
  14. wandelingen met Boomer: wegens fikse knieontsteking en spierpijn van gisteren even uitgesteld.

Ik hou je op de hoogte, nog 11dagen

5.9.08

:( Ontgoocheld

Op daretousecolor kan je iedere maand meedoen aan een dare, telkens met een opgelegde kleurencombi.
Ik heb er nu al een paar meegedaan en nog steeds niet gewonnen. Ik doe iedere keer weer mee in de hoop te winnen, maar steeds weer ben ik ontgoocheld na het lezen van het winnaars berichtje.

Hier mijn uitgewerkte dares:

bruin/oranje

roze/groen
blauw/oranje

rood/geel
duim je voor me mee de volgende keer? (het is paars-wit, iets wat me niet echt aanspreekt)

4.9.08

Sjole no f/!@#'king way

Het is bijna zover, nog welgeteld 17 dagen vakantie heb ik. Ik kijk er niet naaruit om terug naar school te gaan, ik vermaak me prima in de vakantie.
Want mijn kookrepertoire heeft er weer een hele grote hoop recepten bij, de filmfabriek heeft mij doen genieten van tal van romantische komedies en fantasymovies, mijn oren hebben vol zand gezeten, mijn stress-peil heeft zijn maximum bereikt, het aantal geplande verrassingen ook (jaja kenny ook nog voor jou binnenkort ;)), het aantal muziekconcertjes heeft zijn dieptepunt bereikt, mijn laagje oo-zoo-mooie-bruine huid heeft nog nooit zo weinig kunnen stralen, het aantal zooïstische momenten was fenomenaal, mijn oo-zo-geliefde-scrapmomenten waren talrijk aanwezig.

Maar er is nog zoveel te doen, dus eigenlijk heb ik ook geen tijd om terug naar school te gaan.
Alsnog To Do:
  • cheesecake maken zoals in de coffee break
  • terrasjes met sangria en daarna een kommetje mosselen
  • kluisbergen gaan
  • Körperwelten
  • Museum van de Dinosaurussen
  • Museum van Rome
  • Rome
  • Scrap-agenda
  • scrap-foto-kader
  • weekendje Ardennen
  • weekendje Brussel
  • Antwerpen shopping-day
  • filmmarathon met lots of food :$
  • wandelingen met Boomer
  • en nog 1000 andere dingen :'( ...

Het is zo triest.
Maar nog 17 dagen, hmmm waarmee zullen we beginnen?