10.9.08

De to-do-lijst

  1. cheesecake maken zoals in de coffee break: proberen te doen, maar de coffee break was gesloten, maar een heel leuk nieuw plaatsje leren kennen 'gossip' op de Leet, alwaar ik een heerlijk chocolade-meringue taartje heb gegeten met een heerlijke fruitthee.

  2. terrasjes met sangria en daarna een kommetje mosselen: niemand heeft me uitgenodigd :(

  3. kluisbergen gaan: geen warm weer

  4. Körperwelten: te duur, niet echt waard

  5. Museum van de Dinosaurussen: gedaan, gisteren en helemaal verbaasd over de groteskheid van de dieren.

  6. Museum van Rome: gedaan, gisteren. Heel leuk om eens terug te zien, maar ooo zo kollosaal groot. Na twee uur rondslenteren in het museum eindelijk de afdeling rome-griekenland-egypte gevonden.

  7. Rome: nog niet...nog niet... nog niet...

  8. Scrap-agenda: jajaaaaaaaa hij is af:
  9. scrap-foto-kader: ook klaar, maar nog geen foto van
  10. weekendje Ardennen: nee geen partner
  11. weekendje Brussel: idem
  12. Antwerpen shopping-day: uitgesteld, wegens te kleine kleerkast
  13. filmmarathon met lots of food :$: nog geen vrijwilliger gevonden
  14. wandelingen met Boomer: wegens fikse knieontsteking en spierpijn van gisteren even uitgesteld.

Ik hou je op de hoogte, nog 11dagen

2 opmerkingen:

Charlien zei

Ik wil dit weekend gerust mosseltjes gaan eten, maar jij zit aan zee zeker (als ik het me goed herinner ten minste)?

Maud zei

jep aan zee :)
je kan ook naar daar komen mosseltjes mmm