4.9.08

Sjole no f/!@#'king way

Het is bijna zover, nog welgeteld 17 dagen vakantie heb ik. Ik kijk er niet naaruit om terug naar school te gaan, ik vermaak me prima in de vakantie.
Want mijn kookrepertoire heeft er weer een hele grote hoop recepten bij, de filmfabriek heeft mij doen genieten van tal van romantische komedies en fantasymovies, mijn oren hebben vol zand gezeten, mijn stress-peil heeft zijn maximum bereikt, het aantal geplande verrassingen ook (jaja kenny ook nog voor jou binnenkort ;)), het aantal muziekconcertjes heeft zijn dieptepunt bereikt, mijn laagje oo-zoo-mooie-bruine huid heeft nog nooit zo weinig kunnen stralen, het aantal zooïstische momenten was fenomenaal, mijn oo-zo-geliefde-scrapmomenten waren talrijk aanwezig.

Maar er is nog zoveel te doen, dus eigenlijk heb ik ook geen tijd om terug naar school te gaan.
Alsnog To Do:
  • cheesecake maken zoals in de coffee break
  • terrasjes met sangria en daarna een kommetje mosselen
  • kluisbergen gaan
  • Körperwelten
  • Museum van de Dinosaurussen
  • Museum van Rome
  • Rome
  • Scrap-agenda
  • scrap-foto-kader
  • weekendje Ardennen
  • weekendje Brussel
  • Antwerpen shopping-day
  • filmmarathon met lots of food :$
  • wandelingen met Boomer
  • en nog 1000 andere dingen :'( ...

Het is zo triest.
Maar nog 17 dagen, hmmm waarmee zullen we beginnen?

Geen opmerkingen: