20.9.08

Het einde is er

Hihi beetje rare titel, maar het is ook echt zo. Morgen is mijn allerlaatste vakantiedagje. Kenny en ik (en nog andere die ik niet ken) gaan naar een afscheidsfeestje. We gaan bbq'en bij mijn beste vriendinnetje die vertrekt naar Baeza (Spanje). http://ellenervinck.blogspot.com/ El vis spana (denk ik).
Daarna mi vi GENT, gepakt en gezakt. Mijn kleren, mijn eten, ... het ligt allemaal al klaar.

Maar om nog eens te vertellen wat ik de laatste week nog gedaan heb. Eigenlijk niet zoveel.
Maandag heb ik heel wat afgekookt, want het was mijn papa's verjaardag. Dus heb ik cake, frangipannetaart en chocolademousse gemaakt.
Dinsdag heb ik gerust :p.
Woensdag mocht ik mijn leuke lessenrooster halen :( , maar de vrijstellingen zijn reeds aangevraagd en en en en het is maar voor 6 weken, daarna STAGEUH!!
Woensdagavond werd afgesloten met een diner à deux, want Kenny en ik waren 1jaar samen. l' Orangerie est la vie.
Donderdag kreeg ik een heel super mooi kadootje van mijn liefste :).
Vrijdag heb ik appelmoes gemaakt (verdomme moet je veel appels schillen voor een paar luttele potjes) en soep en een appeltaart en een schattige baby gezien, die het behoorlijk leuk vindt om aan haar te trekken.

En vandaag.... SCRAPPEN

2 opmerkingen:

Ellen Ervinck zei

Hei!
Mivispana… is een kunstig verzinselwoord van mijn broer gebaseerd op ‘mi vida en España’ … om het wat specialer te doen klinken hebben we er dus Mivispana van gemaakt…
Trouwens, proficiat met jullie 1 jaar samen!
Ik verlang om je morgen te zien! Tzal lekker zijn ik beloof het je ;-p
Ellen

Maud zei

whaa zo cool reactie van je :)

aaaah hihi
ja khebbet dus gestolen :d
tis te hopen dat lekker is :d hopelijk niet ziek dervan :)

tot morgen xx