13.10.08

Druk druk druk

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar het is zooo druk. Mijn lessenrooster is overboekt. Mijn weekends zijn compleet geschift en mijn stage komt eraan.
Gelukkig heb ik mijn vrijstellingen kunnen bemachtigen, waardoor ik deze week het wat rustiger aan kan doen de woensdag en de vrijdag.
Mijn weekends blijven steeds druk. Nu mijn ouders van de helft van de wereld cadeaucheques hebben gekregen om op weekend te gaan, zijn ze amper nog thuis, dus sta ik zelf in voor de was (wat ik eig nog een leuke bezigheid vind), de boodschappen, de kook en de strijk. Daarbij komen dan mijn honderden taken, die dankzij een boze mail naar de DSO nu ook gereduceerd zijn. Gelukkig is mijn liefje er dan nog om mij wat op adem te laten komen in zijn armen tijdens een filmpje.
Maar dat duurt dan ook maar anderhalf uur.
Het is tijd voor pauze. Al vrees ik dat die er niet snel zal komen met mijn stage. Ik wil weer scrappen, een dag niets doen, honderd films kijken op Prime en 10 series volgen (want nu heb ik zelf de eerste aflevering van Prison Break nog niet gezien).

LAAT DE RUST TOT MIJ KOMEN

2 opmerkingen:

Didier zei

Heh tzal zekers nie erop verkalmen, maar tzijn binnenkort weer wa vakanties die voor de deur staan. Dat zou toch een kleine adempauze moeten geven.

Maud zei

ik heb geen vakantie
stage loopt door é