6.7.08

Zomermoeheid?

Hoe kan dat nu, denk ik steeds. Ik heb nu eindelijk vakantie en ik ben zo moe, zo futloos, zo kapot en heb totaal geen energie.
Misschien vind ik nu eindelijk de rust terug en voel ik me daarom moe? Misschien had ik voordien geen tijd om moe te zijn?
Ik had examens die ik moest afleggen, ik had een snik-heet-gent-weekendje en een vriendje die me overal meesleurde, een vak waarvoor ik zogezegd gebuisd was, maar eigenlijk niet, waarvoor ik dus klachtbrieven moest sturen, stageplaats zoeken, taarten bakken, verjaardagsfeestjes, solden, stress voor mijn vriendje's finaleplaats enzovoort...
En nu ... niets meer van dat alles ... En ook de fut is weg, alleen nog moeheid.
Ik denk dat ik me maar even rustig neerleg in de zetel en een tukje ga doen. Het is nog maar het tweede van vandaag.

3.7.08

Vrijgezel

Mijn lief heeft mij verlaten, het is zover.
Ik begrijp zijn redenen wel hij kan potverdorie een heleboel geld winnen.
In Parijs dan nog, tijdens de finale van de Imagine Cup. Hij zit daar met nog 5 andere kandidaten. Ik hoop dat hij wint want hij heeft een heel goed spelletje gemaakt, met zijn 3 andere compagnons.

Natuurlijk ben ik nu een week alleen... Vrijgezel dus... Al hoort mijn lief dit niet graag.
Voor mij betekent het ook maar dat ik een gezel ben die heel veel tijd heeft voor andere mensen.
Dus bij deze een boodschap voor allen die zich geroepen voelen om mij te entertainen...
Maar vandaag-morgen-overmorgen-maandag en dinsdag ben ik al bezet :p

Enneu woensdag komtie terug en daarvoor ben ik nog op zoek naar een paar gillende meisjes en een spandoek, kwestie dat hij meer onder de indruk is van mij dan van die 70 gillende meisjes die hem straks zullen ontvangen.

Lets start the parteiiiiii...

29.6.08

Diedjee-facts

*Hij zegt tegen boodschappen doen, shoppen :p
*Ik moet meer of een uur wachten op antwoord op msn
*Hij komt te laat op elke afspraak
*Hij kan op mijn tempo zwemmen
*Hij was de eerste man die me een roosje gaf
*Zegt geen proficiat als je geslaagd bent met onderscheiding, maar wel voor je moeders verjaardag
*Hij heeft rare kronkels in zijn hoofd
*Hij geeft me scrap-materiaal
*Hij maakt groentjes voor me klaar wanneer we samen een film kijken (maar er zijn ook chipjes :p)
*Hij staat altijd slecht op de foto met mij
*...


Ik ben blij dat je mijn MAAT bent Diedjee :d

27.6.08

Mijn quote van de dag

ECHTE VRIENDINNEN SERVEREN BIJ HET APERITIEF SALAMIETJES EN KAASJES ...

maarja dat weten ze wel al :)

23.6.08

Publieke sauna

Jaja ... Publiek

Toen ik de bon kreeg voor mijn verjaardag was ik helemaal enthousiast, totdat ik zag dat het publiek was. Publiek, zo met iedereen naakt in de sauna. Oude mannen met slingerwielies en behaarde vrouwen. Een echte orgie?? Ik mocht er echt niet langer bij blijven stilstaan.
Gelukkig stelde mijn liefje me gerust... 'Als je het niet leuk vind dan gaan we gewoon weer weg'.
Och... Het was zooo lief van hem om me een welnessbon cadeau te doen, ik wilde wel een beetje moeite doen, per slot van rekening wist hij zelf niet dat het publiek was.

Dusja vrijdag zijn we dan maar met een bang hartje vertrokken richting De Pinte. Een heus saunacomplex stond plots voor onze neus.
We gingen binnen, gelukkig moesten we nog even wachten voor de mevrouw ons hielp. We hoorden ondertussen van de mensen voor ons dat het ook hun eerste keer was, wat ons wel gerust stelde.

Uiteindelijk was het onze beurt, kregen we een badjas en badslippers en sleuteltjes voor de kastjes. 407-408.
We deden onze badjas aan en gingen naar beneden. Het eerste wat ons opviel was het grote aanbod aan welnessdingetjes: een binnenzwembad, een sauna, een biosauna, een stoomkabine, een infraroodkabine, jacuzzi, tafeltjes met warm voetbad, een buitenzwembad, een dompelbad, en koude douches en warme douches met zeepjes en scrubbingdingen...

Daarna zagen we pas andere mensen, eerst wat onwennig maar al snel trokken we er ons niets meer van aan. Telkens je uit de sauna of ander ding kwam deed je een handdoek rond je of je badjas aan... Wanneer je in de sauna je handdoek wou aanlaten was dit geen enkel probleem. Wanneer je niet meer wou blijven ging je gewoon weg, en dat is wat wij deden. Wij gingen wanneer het rustig was en wanneer het te druk was gingen we ergens anders, er waren genoeg dingen voor iedereen. Ook door het donkere licht zag je elkaar bijna niet, zeker in de stoomkabine niet.
Het grootste deel van de tijd zaten we alleen met z'n 2 in de sauna, jacuzzi, stoomkabine, biosauna...

Het leuke aan Saunate is dat je daarna of wanneer je zelf wil, in de bar kan zitten in badjas en iets drinken of iets eten...

Ik was echt helemaal ontspannen als ik buitenkwam. Ik zou zeker teruggaan. Maar dan wel met mensen waar ik me echt aan bloot durf geven *wink*
Het is zeker de moeite waard en dat vonden heel veel andere mensen ook, want er waren er veel :) heel veel vriendinnen zelfs ...

18.6.08

Paar fotootjes







9.6.08

4 sterren voor Ieper


Zaterdag was het zover, Ieper als eerste stad uitgekozen voor het nieuwe seizoen van Fata Morgana. Natuurlijk kon ik als ras-echte Ieperling niets van dit spektakel missen.

Je denkt misschien dat de hele stad in rep en roer stond, maar eigenlijk was dit niet zo. Er was heel weinig van te merken. Op de grote markt stond het welbekende busje, maar voor de rest was er niets aan de hand.

Totdat je langs de vestingsmuren wandelde. Daar was een heus palendorp ontstaan. 72u lang moesten mensen afwisselend op de palen zitten.

Uiteindelijk is Ieper er in geslaagd om 4/5 sterren te bemachtigen. En dit door enkel en alleen door de weersomstandigheden. Heel erg jammer, maar dat zijn de regels.
We haalden wel een ster voor 10000 vogels, 72-u paalzitten, 500 steltlopers en een acrobatenspektakel waarbij 10 mensen in de lucht hangen-zweven-vliegen-...

Proficiat Ieper zou ik toch zeggen!!
Posted by Picasa