10.5.08

Verwen-mezelf-week 4

Nu werd ik eens niet verwend door mezelf maar door mijn liefje.
Hij wachte me met wijde armen op aan de deur van mijn lokaal waar ik les had. Daarna zijn we naar het Citadelpark vertrokken waar hij me verwende met aardbeien en ice tea (mm) en ook met zichzelf (aan allen is het toegestaan de verbeelding te laten spreken).

Maar het was niet alleen ikzelf die verwend werd, maar ook hij en mijn beste vriendin :)

op het menu:
-aperitief met apericubes en worstjes en zo'n chinese dingen
-koudeschotel (kippewit met tuinkruiden, hespeworst, gerookte hesp en fijnkost) met koude rijst (rijst broccoli en paprika) en salade (wortels, sla, pijpajuin en vinaigrette) en aardbeien en meloen

en als dessert werd ik verwend door mijn vriendinnetje met tiramisu-ijs en aardbeien

Het was een heerlijke avond en we hebben supergenoten :)
En de buren zullen het geweten hebben *gniffel*

1 opmerking:

Charlien zei

Het was idd een en al verwennerij!

x