6.5.08

Verwen-mezelf-week 2

Vandaag begon de verwennerij pas in de namiddag.
Na een lastige namiddag luisteren naar een niet-zo interessante spreker vond ik dat ik samen met mijn maatjes een terrasje verdiende. We zijn dan maar richting Korenmarkt getrokken alwaar we een drankje hebben genuttigd.
Alsof dat nog niet voldoende verwennerij was, trakteerde ik mezelf op twee bolletjes ijs. Voor de ijsjeslieverhebbers onder jullie, het was hazelnoot en tiramisu. Ik moet zeggen een aangename verrassing. Het ijs kwam niet zoals steeds van de Australian, maar van het pitoreske ijsjeswagentje op de Korenmarkt, Pierino.
Maar ik vond het nog niet genoeg. Daarom ging ik naar de bodyshop en probeerde geurtjes, bodymilks enzo... Geurend naar mandarijntjes, appelsienen, grapefruit en vele andere soorten fruit vertrok ik richting Hema. Maarja ik ben toch eerst nog wat andere winkeltjes binnengestapt. Toen ik dan eindelijk was aangekomen in de Hema, heb ik zoals steeds sokjes gekocht, twee paar.
Daarna heb ik nog zalig gegeten: tonijn met babykreeftjes en garnaaltjes met komkommer en spirelli's met pesto. Met als dessert de rest van de aarbeien.

En u ook zo genoten van het mooie weer en lekker eten?

Geen opmerkingen: