25.5.08

Tot straks

Ja ik weet het
het is al een heel eind geleden dat ik nog gepost heb, maar ik heb het ook zo druk
wat is er allemaal gebeurd (in het kort)
-10 mei: b-day party met overgrootmoeder en familie
-11 mei: communie neefje Kenny
-12 mei-15mei: school (dus niets interessants)
-16 mei: avondje alleen met Kenny, gekookt, boodschappen gedaan voor feestje
-17 mei: b-day party Charlien en Maud
-18 mei: terugkomst mama en papa van weekendje weg
-19 mei: chaotische dag, alle taken klaar voor MAP
-20 mei: helemaal verward, aantal taken vergeten door foutjes met persoonlijke fiche voor m'n stage
-21 mei: chill dag
-22 mei: afgeven van m'n observatieopdracht, mits grote verwarring in mijn hoofd, de helft van mijn andere lessen vergeten
-23 mei: mee naar uitreiking award Kenny: www.youtube.com/maudje00
-24 mei: zon-geniet-dag en boules eten (wel 10 gekregen)
-25 mei vandaag, examen voorbereiding

En zo gaat het verder tot 17juni

Dan beloof ik dat ik terug uitgebreider post over mijn mee-gemaakte-avonturen.

Groetjes Maud

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een bezige, mooie, boeiende,gezllige, charmante bij ben jij!, of is het een "eendje"?