7.5.08

Verwen-mezelf-week 3

Vandaag was het een hele verwendag. Vooral al omdat ik zolang mocht slapen als ik wou, ik daarna heel lang kon gaan shoppen en daarna een broodje prepare kon eten (ja normaal kan ik dat niet eten :)).
Deze avond was het eten ook weer perfect, al zeg ik het zelf:
-mediteraanse rijst
-broccoli
-Fettakaasblokjes
-gebakken kippeblokjes
-pijpajuintjes

Dessertje: aardbeien, (groene) meloen en nectarines

Daarna een heerlijk lange douche. Me ingezeept met heel erg lekker geurende dingetjes, mijn haar zelf twee keer gewassen omdat ik dat zo zalig vind, nadien met helemaal ingemelk met bodymilk. Ik ben om op te eten ;)

Jij ook verwend?
of voor Charlien wacht je op morgen?

1 opmerking:

Charlien zei

Aha, je bedoelde dus dat ik hierop nog niet had gereageerd?

Uiteraard wachtte ik op donderdag, zodanig dat jij mij zou kunnen verwennen met al dat lekkere eten, de frisse wijn en het fantastische gezelschap!