16.3.08

Upper@home


En we hebben weer iets te vertellen vandaag.

Gisteren ben ik naar een Upper@home geweest, voor de mensen die niet weten wat het is: een tupperware demonstratie maar met vibrators en eetbare slipjes.

Het is wel eens leuk om zo'n niet-alledaagse dingen te zien, maar echt onder de indruk was ik toch niet. De massageolies en badgels en snoepjes zijn wel interessant, maar dat kan je overal vinden. Ook yellow duckie kwam langs. Deze had ik zeker gekocht ware het niet dat ik hem al in mijn collectie zitten heb. Spectaculair is hij niet, hij is alleen mooi voor in mijn eenden-collectie. Verder had ik nauwelijks de tijd om te blijven stilstaan bij het feit dat het eigenlijk wel hilarisch is dat mensen zo'n gedrocht in hun vagina droppen, want de demonstratische ging nogal snel.
Alleen al voor de hapjes zou ik nog eens gaan, die waren superlekker. Met heel veel zorg door de gastvrouw zelve klaargemaakt.

Dusja de vraag: 'wat heb ik gekocht': iets zachts, speels en rood

De volgende Upper@home: 25/4

9.3.08

Tipsy



DOODLE-MAUD-MODE is ingesteld

8.3.08

My friends



Een nieuwe scrappagina (maar ik denk niet dat ik nog in het zwart-wit zal scrappen)







Ik heb hem aangepast

7.3.08

Beschrijf jou naam!

M: iedereen vind je te gek
A: je bent lief
U: je staat graag in het middelpunt van de belangstelling
D: je bent goed in bed
Dit is toch echt wel niet gelogen!!


A: je bent lief
B: je bent sexy
C: je bent altijd geil
D: je bent goed in bed
E: je bent goed op de dansvloer
F: bij de meeste mensen val je erg in de smaak
G: sex is je grootste hobby
H: je bent goed in versieren
I: je bent wild en een tikkeltje gek
J: heet, heet, heet
K: je bent erg goed in zoenen
L: je hebt een perfecte uitstraling
M: iedereen vind je te gek
N: je ziet er bloed geil uit
O: je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag
P: je bent altijd klaar voor actie
Q: je spoort voor geen meter
R: je bent verwend
S: het is niet moeilijk verliefd op je te worden
T: je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen
U: je staat graag in het middelpunt van de belangstelling
V: je kan soms iets te arrogant overkomen
W: je bent super spontaan
X: je bent sterk
Y: je kan goed over weg met je tong
Z: je bent mysterieus

Kinderen zonder papieren

Minister P. Dewael wil graag meer migranten naar ons land brengen om zo te zorgen voor een goed pensioen. Maar wat!!! Woensdag stond in de standaard dat er reeds 1.6 miljoen illegale mensen in ons land verblijven. Waarom dan in godsnaam nog andere mensen naar hier halen? Wees toch niet zo streng voor de vluchtelingen en vooral niet voor de kinderen. Kinderen kunnen er toch ook niets aan doen, dat ze moeten vertrekken uit hun land, dat ze illegaal zijn, dat ze de taal niet spreken, ze kunnen er toch NIETS aan veranderen. Maar toch worden ze uitgewezen, samen met of zonder hun ouders of worden ze opgesloten in het asielcentrum.
Ze mogen 1uur in de buitenlucht en anders kunnen ze niet eens buiten kijken, want de ramen zijn veel te hoog geplaatst. Wanneer ze ziek zijn krijgen ze enkel Dafalgan, het wondermiddeltje bij uitstek. De kinderen die opgepakt worden in Zaventem zijn er nog veel beter aan toe. Die horen ieder kwartier, halfuur, uur een vliegtuig vlak boven hun hoofd opstijgen dat ze nog niet eens kunnen zien, ze slapen in veel te kleine containers, ze zien aggressieve ouders...
Helemaal geshockeerd ben ik.
http://www.vluchteling.be/

5.3.08

De nacht van het examen

Gisteren ben ik samen met vriendin C. naar 'De nacht van het examen' geweest. Al drie jaar proberen we een kaartje te bemachtigen. Maar steeds werden we getroost door een gratis maand-abonnement van de Standaard. Maar nu was het eindelijk zover. We kregen een mail van een vriendin I. die ons vertelde dat het weer tijd was om ons in te schrijven. Natuurlijk hebben we dat direct gedaan en gisterenavond waren wij 2 aanwezig.

Er waren wel 1000 mensen. Vier zalen hadden ze moeten reserveren. Wat een drukte, allemaal om een examen in te vullen. Een veel te moeilijk examen, waar wij 2 toch niets van konden.
Diegene die het wel konden, werden nadien dan ook beloond met (stomme) prijzen, zoals 20m² parket en een citybike (die je natuurlijk in Gent direct kwijt zult zijn).

Na het examen werden we getrakteerd op een avant-première. Het is wel echt een avant-avant première, want de film 'In Bruges' komt pas in juni in de zalen.
Het was eigenlijk een slechte film zonder inhoud.

We zijn weer een ervaring rijker. Dit jaar studeert C. af dus volgend jaar geen 'nacht van het examen' meer.

2.3.08

Boksen

Wii zei ik daarstraks toen ik gewonnen had met boksen. Tennis is niets voor mij, het is een spelletje voor mensen die denken dat ze slimmer en beter en rijker zijn dan de rest van wereld. Geef mij maar het ruwe-op-elkaars-bek-slaan spelletje. Geen domme regels, veel actie en geen gekreun.
Wii ik hou van boksen.