25.4.09

Te soepel

Het is ongeveer twee jaar geleden, dat ik er ben geweest. Nu moet ik terug.
Ik ga niet graag. Maar het is nodig.
Wat is nodig vraag je je waarschijnlijk af? Wel de kinesist. De dokter zei: 'oei oei, helemaal gespannen en ontstoken. Heb je stress?' Ik zei: 'Tuurlijk heb ik stress, 'k heb alle dagen stress'. Hij reageerde er niet op. Omdat hij me al goed genoeg kent, denk ik dan. Stress heeft een verkeerde invloed op me. Mijn buik lijdt eronder, nu mijn nek en soms ook mijn keel. Maar nu moet ik bij mijn medicijnen ook naar de kinesist. Ik ga niet graag. Ze kraken mij, wringen mijn vel en vet in alle bochten en ik moet halfnaakt een kwartier stilzitten, met elektroden in mijn nek. Daarna moet ik oefeningen doen, waardoor ik erna een hele dag met pijn rondloop.
Maar ik moet wel, want ik heb pijn. Uiteindelijk betert het wel. En misschien doordat ik nu een nieuwe kinesist heb, duurt het dan wel 4 jaar vooraleer ik moet terug gaan.

1 opmerking:

Didier zei

Das natuurlijk niet leuk. Maar het is om je te helpen. Stress is iets dat je kan opvreten, maar da weet jij wel al te goed. Mijn pa moet ook soms naar de kiné. Dus kheb ze al bezig gezien.

Allé er niet door down voelen. Vlug naar den kiné da je weer beter voelt.