2.1.09

Lijstje

Omdat ik gespiekt heb bij iemand anders en ik het wel een leuk idee vond:

Dingen die ik in 2008 voor het eerst deed:
*snijden met superdeluxe koksmessen
*dingen doet met een iphone
*naar een Upper@home party gaan
*naar een mis gaan
*naar de Chippendales gaan kijken

Dingen die ik in 2009 meer wil doen dan in 2008:
*uitgaan in Gent
*reizen
*koken
*zwemmen
*musicals gaan kijken (mensen die Annie willen zien?)

Dingen die ik in 2009 minder wil doen dan in 2008:
*stressen
*alles negatief zien
*eten

Dingen die ik wens voor 2009:
*dat ik minder darmontstekingen/maagontstekingen heb
*dat Kenny en ik gelukkig blijven
*dat ik mijn vriendinnetjes blijf zien, ondanks de soms verre afstand
*geluk (in alles)
*minder armoede

3 opmerkingen:

Ellen Ervinck zei

Inderdaad leuk idee! En ik hoop dat je wensen voor 2009 mogen uitkomen! Bedankt voor je kaartje!!!

Charlien zei

En de twee heetste dingen in 2008 deed je met mij (uitgezonderd de dingen die je met Kennyboy doet uiteraard): wooohooow :-)

Angèle zei

Lief Maud, je reactie op mijn blog.
Dat doet een mens goed! Geen team-lid...maar ik blijf gewoon meedoen met de dares!
Veel geluk en gezondheid voor jou en dat al je andere wensen ook mogen uitkomen.

Groetjes, Angèle