21.1.09

Burgerpizza


Once again...
Originally uploaded by Hell to the yeah, son!

Nu het examentijd is, is het moment aangebroken om echt heel decadent te eten.
Eigenlijk eet ik niet decadent, maar drijven mijn gedachten steeds weg naar heerlijk en decadent voedsel.
Ik ben in de ban van Het hamburgerbed en alles wat met fast-food te maken heeft.
Hoe het feitelijk komt, daar heeft iedereen het raden naar. Ikzelf verga momenteel van de maagpijn, door de grote adrenalinestoten en grote amount aan stresspieken. Maar toch drijven mijn gedachten weg, naar een stuk pizza uit een doos, een Bicky Burger 's nachts verorberen met mijn liefje, frieten overgieten met rauwe eieren en vet veel stoofvleessaus, en DIT... Dit is het gewoon. Het beste idee ooit. Wansmakelijk vies en vettig, maar toch zo aantrekkelijk. Wanneer ik me het volgend semester een beetje down voel, dan maak ik dit. Niets kan beter zijn dan dit!!

1 opmerking:

Didier zei

Die gaat aan de blijven plakken :D Paar jaar terug hetzelde gedaan. Kon niet kiezen tussen pizza of een cheeseburger. Heb dan beide gedaan :) met een frikandel en wat frieten een gezichtje gemaakt. Onder de naam caloriebom :D

Maar das verleden tijd nu. Moet wat kilo's kwijt :) Dus nu alleen gezond eten voor mij.