28.12.08

Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar :)

Ik wou al een tijdje iets neer"typen" maar het is druk druk.
Maandag ben ik nog naar mijn stage geweest, om de team vergadering bij te wonen van de sociale dienst.
Dinsdag heb ik mij deels op mijn hapjes voor de woensdag gestort. Geitekaasballetjes gerold en tiramisu gemaakt.
Woensdag was het weer hapjes tijd. Een hele dag ben ik in de weer geweest. Maar 's avonds werden mijn hapjes met plezier verorbert door mijn kompanen. Hopen cadeautjes werden uitgedeeld, door mijn mama en papa, die weer met zot veel geld hadden gesmeten en mijn liefje die zich nachten in het zweet heeft gewerkt om het mooiste cadeautje ooit te maken.
Om het feest compleet te maken gingen we de dag erna naar zee om bij de mémé en pépé van Kenny om te smullen van de heerlijke kerstbuche die zijn pépé had gemaakt. Daarna zij we gaan schaatsen. Het was echt fantastisch. Kenny is echt een beetje een grappige kluns op het ijs. Maar tot mijn grote verbazing is hij niet gevallen.
Na de jenevertjes zijn we weer huiswaarts getrokken.
Toen was het eerste deel van het feest over... Ik moet nu blokken. Het gaat niet zo goed vooruit. Het is vreemd om van stage (=niets doen voor school, buiten de stagetaken) om te schakelen in studeren voor de examens. Och gisteravond was ik het beu en ben ik meegeweest naar de mis (jaja) en het huis van zijn andere mémé om daar lekkere pistoletjes te eten en terug taartjes van de andere pépé (mmmmmm).
Vandaag moet ik terug blokken. Ik heb goede vooruitzichten. Ik werk, ik scrap, ik werk, ik scrap.... Een goede combinatie toch.

Tot woensdag xx

1 opmerking:

Didier zei

Afhankelijk van hoeveel tijd je in scrappen steekt en hoeveel in studeren :D.

Aan iedereen een goed einde en begin gewenst.