14.12.08

Op stage (6)


Nog een week stage en dan is het kerstvakantie...
Het einde is dus in zicht.
Ik mag me deze week van mijn beste kant laten zien, want volgende week is dinsdag is het DE DAG.
Ik mag beslissen of iemand al dan niet leefloon krijgt of een aanvullende steun...
Zijn/haar lot ligt in mijn handen. Maar om me goed voor te bereiden ga ik morgen zitdag volgen bij een maatschappelijk werkster. Na de zitdag ga ik samen met haar mijn betekening voor het bijzonder comité voor de sociale dienst voorbereiden. Volgende week maandag ga ik mee naar de teamvergadering waarin alle personen worden besproken en dinsdag leg ik mijn advies op tafel.
Wie weet wat het Comité ermee zal doen...
SPANNEND DUS...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oela. Ik wist niet dat je zoveel verantwoordelijkheid kreeg op je stage.

Krijg ik dan ook een leefloon? :)

Maud zei

nee sorry tjoue gaak weigeren
leefloon is een laatste stap, soms wordt het voor een persoon 2 maanden toegekend maar daarna terwijl zoeken we in het OCMW naar een andere oplossing, een doorstromingsproject, een art. 60... zodat je terug recht hebt op werkloosheidsuitkering of invaliditeitsuitkering of gewoon terug kan gaan werken. x

Anoniem zei

Oké :( Ik ging argumenteren dat mijn belastingen dus wel jouw loon betalen, maar ik betaal geen belastingen en jij krijgt geen loon. So far for that idea.

Didier zei

Kan ik dan zoiets trekken :D

Heh, nee laat maar kweet al het antwoord. Je hebt mij al genoeg vertelt da alst aan jou de keuze was ik zelfs geen kans zou maken :p

Nu ff serieus, hopelijk gaat alles goe verlopen. Geef er maar nen goeie lap op. Kvin et wel tof da ze je zoveel laten doen op een stage. Het is eens iets anders dan papiertjes klasseren.