27.1.08

Beenhesptijd

Mijn eerste enige vertier dezer examentijden. Een uur heb ik voor de spiegel gestaan, zodat mijn haar weer eens glanzend mooi plat zou zijn. Helemaal opgetut en gloeiend rood gingen we zoals ieder jaar S. de coureur steunen. Zoals steeds werden we enthousiast en met veel lawaai toegewuifd vanuit een hoekje aan het einde van de zaal. Nadat we iedereen gekust hadden, namen we plaats op de veel te smalle plaatsjes aan de tafel. Wakker werd ik er zeker van, want naast mij zat het meest babbelachtige wezen ter wereld, gelukkig liep ze af en toe eens rond in de zaal. We werden rijkelijk getrakteerd op drank. Maar de pret duurde niet zo lang, want na het schelletje van het zwijn, moest ik weer naar huis om verder te studeren.

Het heeft nu al lang genoeg geduurd, want mijn to-do-lijstje is bijna onleesbaar geworden:
-Bom-boekje maken
-kerstboekje afwerken
-cupcakes bakken
-kleren kopen
-verwenmiddag-avond met mijn liefje
-Magnolia stempels gaan halen
-mijn scrapkit opscrappen
-een hele dag filmpjes kijken in mijn pyjama

NOG EENTJE NOG EENTJE NOG EENTJE NOG EENTJE NOG EENTJE

1 opmerking:

Charlien zei

Je vergeet nog iets op je to-do-lijstje:

2 feb : Balthazar @ Joc ;-)