5.2.08

Lijstje

1. Name your two favorite scrapbooking topics: Boomer en Kenny
2. Where are the two best places you've been to? Rome en Portugal
3. Name two things you do every day: Feeds checken en forum
4. Tell us two things that pretty much everyone knows about you: I love red!! and Love Kenny
5. Tell us two things that everyone DOESN'T know about you: Ik heb nog ballet gedanst en ik ben al door mijn bed gevallen (alleen)
6. Tell us two things that got you into the hobby of scrapping:foto inplakken met prentjes erbij deed ik al, dit was dus perfect om het compleet te maken en het mooie bolletjes papier
7. Tell us two things that you want to accomplish in the next 6 months: Mijn kerstboekje
8. Name your two favorite scrapping tools: Mijn crop-o-dile en mijn bruin inktpadje
afwerken en vermageren
9. Name your two favorite sources of scrapping inspiration: www.hetscrapbookforum.nl en www.twopeasinabucket.com
10. How has your scrapping changed since you started?Ik ben niet meer bang om papier te scheuren of te verknippen
11. What scrapbooking project have you yet to try but would love to? embossen en kaartjes met magnolia stempels maken
12. What technique do you use the most on your pages? inkt aan de randjes en gaatjes maken met mijn crop-o-dile
13. My addition: how long have you been scrapbooking?
10maanden

4.2.08

me @ 21




HIEPIE HOEREI

Mijn scrapkit is gearriveerd, eindelijk

ENEU kijk eens wat een prachtige handtas me vriendinnetje voor me gevonden heeft

Een superverrassingsdag vandaag :)

3.2.08

Gescrapt

De LO's van vandaag:
Het gedichtje:
I will love you forever
I love you so deeply
I love you so much
I love the sound of your voice
and the way that we touch
I love your warm smile
and your kind, thoughtful way
The joy that you bring to my life every day
I love you today
as i have from the start and
i'll love you forever with all of my heart

Wandeling

Gisteren was het echt prachtig weer om een wandelingetje te maken. We zijn dan ook samen met Boomer op stap geweest. En hebben prachtige foto's gemaakt.

Eigenaardigheden

Heb je al opgemerkt...

1. ...dat alle jongens vaak een knop open hebben staan van hun broek? Ik wel. Ik vind het grappig.

2. ...dat ze je vaak niet horen als je aan het praten bent, omdat ze met iets anders bezig zijn? Ik wel. Ik vind het zo schattig.

3. ...dat ze dolenthousiast zijn wanneer ze hun beste maatje terugzien? Ik wel. Het is aandoenlijk, net verliefde pubers.

4. ...dat ze nooit echt ruzie hebben met iemand? Ik wel. Ik vind het bewonderenswaardig.

5. ...dat als ze echt verliefd zijn, ze alles doen voor hun meisje? Ik wel, eergisteren.

6. ...dat ze totaal niet goed weten welke kleren bij elkaar passen? Ik wel, daarom ga ik mee om de kleren te kopen.

7. ...dat ze best wel kunnen koken, strijken en kuisen? Ik wel en daarom zal ik me voortaan laten dienen.

8. ...dat wanneer je ruzie hebt en ze zeggen sorry liefje, je helemaal smelt? Ik wel en doe het ook.

9. ...dat ze soms jaloers zijn als jij een mooie jongen ziet maar wij dat niet mogen zijn als zij een mooi meisje zien? Ik wel maar ben het toch.

10. ...dat wij hen eigenlijk niet kunnen missen. Ik zeker.


1.2.08

curieuziTIJD

Wat staat er mij vanavond allemaal te wachten? Deze vraag spookt al heel de dag door mijn hoofd. Zot word ik ervan. Ik kan helemaal niet tegen geheimpjes. Niets mag ik weten, zelf geen tipje van de sluier licht hij op.

Natuurlijk verwacht ik er dan veel van, zo geheimzinnig dat hij doet. Het is tijd dat het avond is, dat ik weet wat de verrassing is.